tuplakonjakki

Kengät, mun suuri rakkaus. Konjakin väri, vielä suurempi rakkaus!!! Kenkäkokoelma täydentyi viime viikolla peräti kahdella kenkäparilla. Lupaan pyhästi että tästä ei tuu tapa!!!

Ensimmäiset kengät huusivat kirppiksellä mun nimeä. Juuri tällaisia kenkiä olen etsinyt.. Vähän vielä lankkia pintaan ja eikun menoksi. Noh. jos nyt odotetaan että kelit vielä vähän viilenee niin sitten menoksi :D




Toiset kengät on lahja mun anopilta! Kuvitelkaa miten ihana ihminen hän on!! Kengät oli kuulemma olleet "ihan mun näköset" joten ne oli pakko ostaa. Ja oikeassapa anoppi oli. Ihanat kengät!! Jonkun kiven iskemän onnistuin kärkeen jo saamaan, mutta ei anneta sen häiritä!! Kyllä nyt kelpaa tallustella kylillä!



Se olis niinku tuplakonjakki!!

post signature

ps. on mulla vielä yks toinenkin kenkäjuttu.. Mutta siitä lisää kun on vähän viileemmät kelit.

Kommentit