tähtiä ja vintagea

Heisulivei.

Mun on jo tovin pitänyt näyttää teille muutama kiva detalji meidän makkarista. Ja tässä ne tulee. Mun suosikit.



Lexingtonin päiväpeitto on hankittu tänä kesänä. Se oli meidän lompakolle tyyris. Mutta tykkään rakastan sitä kyllä todella paljon. Ja jos peitto kestää sen parikin vuotta, ei hintaa/ käyttökerta (=joka päivä) tule mahdottomasti. Plussaa vesipesusta.


Ihana nahkalaukku on "vintagea", suoraan 80-luvulta. Äitini on nahkaisen lääkärinlaukun itselleen joskus ostanut. nyt veska oli lojunut käyttämäättömänä aika kauan. Keksin sitten pyytää sen meille lehtikoriksi. toimii hyvin. Ja on just passeli tuohon rakoon. plussaa konjakin ruskeasta väristä. Tunnustaako joku muu hamstraavansa yöpöydälle epämääräisiä lehtikasoja???


Meidän makuuhuone on yks mun lempihuoneista täällä talossa. Siinä huoneessa vallitsee hyvä "zen". Ja melkein joka päivä jaksan fiilistellä sitä tunnelmaa, joka tossa makkarissa on. Viis puuttuvista verhoista, silti tunnelma on ihana. Silkaa rakkautta.

Tällaisia paloja meidän makkarista.


post signature

ps. mun täytyy varmaan aloittaa Jutan super dietti, jotta saan kotiuttaa Tigerin veskan ASAP. se vainoaa mua. Huoh.

Kommentit

Lähetä kommentti