lola suosikit

House of lolan syysmallisto julkaistiin eilen, 26.8. Ruotsalaisesta merkistä on tullut yks muon suosikeista. Vaatteet on malliltaan sellaisia, että ne sopii hyvin just tällaiselle tavalliselle vähän kurvikkaalle naiselle. Materiaalit on helppohoitoisia. Ja mun kokemuksen mukaan laadussakaan ei ole valittamista! Ja mikä tärkeintä, vaatteet on tosi kauniita.

Kokosin alle mun suosikit syysmallistosta. Kaikki kuvat on lainattu valmistajan sivuilta. Kuten huomaatte, suosikkeja on paljon. Jos rahasta ei tarvitsisi välittää ja säilytystilaa olisi määrättömästi hommaisin nämä kaikki. Nyt lienee kuitenkin vaihtoehtona tsekkailla mallikappalemyynnit joulunalla.

Niihin suosikkeihin kuitenkin.






Eniten mun silmää miellyttää ekan ja tokavikan kuvan bleiserit. Ai että... Ja raitapaidat tietty. Myös kulutetut farkut on mageet (yhdistettyinä konjakin ruskeisiin nilkkureihin). Ihania vaatteita pienellä tvistillä! Oon kyllä melko huumassa tästä mallistosta.

Onko sulla joku merkki, jota ostat säännöllisesti?

ps. pitäisköhän mun aloittaa lola-myyjänä... Saisin hiplailla näitä ihanuuksia päivät pitkät :D

Kommentit