lolan kevät 2016


Moikka moi,


tänään julkaistiin House of Lolan kevään 2016 mallisto! Syvästi "lolahtaneena" halusin heti fiilistellä uutta mallistoa myös täällä Blogin puolella.


Monta ihanaa juttua oli taas mallistossa. Täytynee sitten mallistonpoisto myynnissä olla skarppina, jotta saa täydennettyä vaatekaappia näillä ihanuuksilla. Niin ja sopii toivoa, että ostolakko on ehtinyt päättyä siihen mennessä. Muuten en ala! Tässä mun poimintani!

kaikki kuvat / House of lola / look book 2016

/ kuvan harmaa neuletakki on ihana. 
Ja niin mun tyylinen


/ roosasta paidasta tulee mieleen Odd Molly (tuleeko muille)
pidän paidan kuosista tosi paljon


/ Tämä huivi on vähän siinä ja tässä onko jo liian herkkä ja girly.
Aika nätti kuitenkin


/ Tämä paita löytää paikkansa mun vaatekaapista satavarmasti.
Sen malli on ihana (=armollinen makkaroille).
Sopivan rento ja style





/ mitä mä kirjoittaisin tästä mekosta? 
No se on vaan niin kaunis. Pitsikuvio. Ihana.


/ Tässä olisi kiva kesä look meidän jätkille


Tässäpä mun suosikit! Löytyikö sulle joukosta suosikkeja? Tai onko sulla joku muu (kotimyynti) mallisto josta löytyi suosikkeja?

ps. Oodi taitavalle isoveljelle! Hän tuunasi tätä pohjaa niin, että ärsyttävät turhat osat lähtivät pois! Tänks veli!

ps2: näin eilen vilauksen me&i uudesta mallistosta. Ja kylläpä vaan oli sielläkin kauniita vaatteita!

Kommentit

  1. Tykkään myös tuosta harmaasta paidasta ja sinisistä farkuista, tosi nätit! Ehkä onneksi noita ei täällä myydä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ;) Niillä taitaa kyllä olla nettikauppa :D ite en raaski ostaa noita normihinnalla.. Mutta jos mallistonpoistoja saa, niin sitten oon ostanu.

      Poista
  2. Siis vitsit, miten kivoja!
    Pikaisella kyselykierroksella lähipiiristä löytyi kutsut <3

    VastaaPoista

Lähetä kommentti