ihania sisustusjuttuja

Heippa. Tässä taannoin kävin pyörähtämässä IKEAn nettisivuilla. Sieltä löytyi jälleen kerran just mun makuun sopivia juttuja. Tässä vähän niistä kuvia. Kuvat on lainattu IKEAn sivuilta.


tämä kakkukupu on tosi ihana. Niin mun tyylinen. Harmi vaan, että miehen mielestä meillä ei oo tarvetta tommoselle kuvulle. Ai miten niin??? Voihan siitä tarjoilla vaikka meidän lattepullat???? Seuraavalla ikea visiitilllä aion jemmata miehen katseelta tämän ja ostaa sen pois maleksimasta. Hinta 12.95


 
mä ihastuin tähän maitokannuun/kermakkoon heti. Arvatkaa paljonko tää maksaa?? No ei paljon mitään, 2,95 €. Pyysin yhtä ystävää tuomaan mulle tällaisen kun käy IKEAssa viikonloppuna. Tätähän vois käyttää maljakkonakin??? 



tää maljakko on jotenkin tosi kaunis. Ja siihen vois näin talviaikaan laittaa tuikun tms. Ja ehkäpä kävis karkkikipoksi???? Tätä kuolailin jo jouluna! Hinta 15 euroa. IHANA!

 
Kannu/maljakko, tästä tykkään myös tosi paljon. Ja tämäkin on niin mun tyylinen.  Hinta noin 8 euroa. Veikkaan että tää yksilö löytää meidän perheestä kodin seuraavalla ikea reissulla.


Mitäs tykkäätte??? Löytyikö mieluisia juttuja???
sisustushaavein

-lattenainen-

Kommentit