UNELMIEN KOTI, tai jotain sinnepäin

Mä olen ihan hassu, hurahtanut. Ihan totta. Ollaan asuttu nykyisessä, kivassa kodissa, 1 1/2 vuotta. Silti mua vaivaa ihan järjetön, siis tosi paha asuntokuume. Mä tahtoisin tosi paljon omakotitalon (nyt asutaan rivarissa). Tahtoisin asua maalla (ihan metsän keskellä), vanhassa puutalossa.

Ja arvatkaa mitä. Tänään etuovi.com sivustolla tuli vastaan the talo. Mun on pakko raahata mun mies joku ilta koneen ääreen katsomaan sitä. Siinä on just sitä oikeaa henkeä, keittiö rempattu jne. Ok. on siinä jotain miinuksia... ei sisäsaunaa, pieni kylppäri, lattia jostain kohtaa laho (se pitäisi vaihtaa). Mutta silti.

tässä vähän tunnelmapaloja. Kuvat on lainattu talon myynti-ilmoituksesta, etuovi.com sivuilta!

talo


 
olkkari

keittiö

 
vanhempien makkari
tässä talossa on vaan sitä jotain. Pakko päästä kattomaan paikan päälle.... 

Like it???

-lattenainen-

Kommentit

  1. Tulin kurkkimaan blogiasi :)
    Ihan mahtava tuo talo! Siis mikä keittiö! Ihanat sisäovet ja toi yläkerran erkkeri ♥

    VastaaPoista

Lähetä kommentti