ihana viikonloppu

kulunut viikonloppu on ollut ihana!!! Tosi rentouttava ja onnistunut!! Paljon hyvää ruokaa, herkkuja ja hyvää seuraa!! On ihana katsoa vierestä kun lapset leikkivät keskenään. Oli ihanaa päästä juttelemaan "tyttöjen juttuja" ihan rauhassa. Tämmösen viikonlopun jälkeen jaksaa taas tallata arkea.

Olin eilen ystäväni kanssa shoppailemassa. Meillä oli tosi mukavaa. Mutta ostossaldo jäi mun kohdalla tosi laihaks. Ostin yhden tunikan hennesiltä, ruutuhuivin lindexiltä ja sukat. Siinäpä ne. Toi tunika on mun suosikki. Ja sen näättekin pian asukuvissa.  Kävin lindexillä ihailemassa sitä korallin punaista tunikaa, jota kehuin viime postauksessa. ihan nätti vaate rekissä, mutta ei kyllä istunut mun päälle ollenkaan. Näytin siinä NIIN RASKAANA OLEVALTA. Ei kiitos :D  Yks pusero mua jäi harmittamaan. Näin hennesillä 3/4 hihasen harmaan neuletunikan (pitkä malli).. En ostanut sitä ja nyt harmittaa. Netissä ei tietenkään ollut ko. puseroa myynnissä. Höh...

Kokeilin eilen, miltä pehko näyttää suorana. Ja kyllä, sopii mulle hyvin...



eilisen shoppailuasu: tunika + leggarit




Toivottavasti teilläkin oli onnistunut viikonloppu!!!
Nyt suuntaan kohti zumbatuntia!!


-lattenainen-

Kommentit