viikonloppulaukkua metsästämässä


Heippa. Ja sumuista, mutta hyvää sunnuntaita! Äidin päivän omahetki käynnissä, ja pääsin tänne blogin pariin rentoutumaan.

Mulla on pieni ongelma. Nimittäin multa puuttuu reissukassi, sellainen viikonloppukassi. Ostin viime vuoden lopulla varustelekasta ison varustekassin. Ei mikään hyvän näköinen, mutta iso ja käytännöllinen autolla liikuttaessa. Tosi iso. Liian iso. Sen kanssa kun lähden matkaan, pakkaan samalla puolet vaatekaapista mukaan. Ja mies tykkää, no ei todellakaan. Siksipä tarvitsen hyvännäköisen, sopivan kokoisen ja hintaisen laukun. Mutta. Mistä mä löydän sellaisen?? Auttakaa mua. Inhoan tavallisia sporttikasseja, joten sellaista en kaipaa. Ja välihuomatukseksi, laukkujen ostolaukku koskee vain käsilaukkuja...

Stella oli löytänyt zarasta tämän laukun.  Laukku on ihana, just sellainen jota olen haikaillut.. mutta toi hinta, 149 euroa. Se on ihan liikaa. Siis kyllä mä tajuan että nahkalaukut maksaa.. Mutta en mä 150 euroa halua reissukassista maksaa. Se kun ei ole mulla päivittäisessä eikä viikottaisessa käytössä.

tässä muutamia kivoja viikonloppukasseja... Hinnat 59 eurosta ylöspäin 
(pl. vasemmanpuoleinen, hinta 20 euroa, h&m)...






Miehille tarkoitetut laukut on mulle riittävän simppeleitä. Tämä laukku on täältä.

Jos tiedätte jotain hyviä kauppoja / nettikauppoja jossa on jotain tän tyylisiä ja kohtuuhintasia reissukasseja, kertokaa kiltit!!

Nyt meen syömään eilisiä pizzan jämiä ja nauttimaan lehdestä!!


post signature

PS: arvatkaapa mitä, en taida sittenkään leikata lyhyitä hiuksia... jos vaan tekisin jonkun pienen mallinmuutoksen???

Kommentit