100 asiaa

Tänään ei mene hommat ihan putkeen. Väsyttää, on vaikea päästä aamulla  ylös sängystä. Lievä ajanpuute iskee myös. En ole pariin päinään ehtinyt rentoutumaan koneen ääressä( = lukemaan blogeja). Pihatyöt, taloprojekti (tai siis sen suunnittelu) ja poika ovat pitäneet tautisen kiireisenä. Tämän vuoksi ei asukuviakaan ole juuri näkynyt. Ehkäpä loppuviikosta tulee postausta siitä käsilaukusta… Kuvat ovat jo kamerassa. Tänä iltana ajatteltiin mennä koko perheen voimin päiväkodin järjestämään pihaseikkailuun. Hauskaa.


Olin jo äsken tehnyt listan "100" asiaa minusta ja päässyt kohtaan numero 86, kun kone meni sekaisin.. ja hups vaan koko teksti katosi. Jos nyt sitten uusi yritys.


Eli 100 asiaa minusta:

1. Oikea nimeni on Tiina

2. pidän cafe latte:sta

3. tästä tulee myös nimimerkkini lattenainen

4. minulla on lattekone kotona

5. olin haaveillut siitä tosi pitkään

6. juon paljon kahvia

7. se ei vie mun yöunia

8. parasta kahvin seurana on hyvä lehti ja pala maitosuklaata

9. suosikki suklaani on fazerin sininen

10. olen heikkona kaikkeen, missä on suklaata

11. maitosuklaapullat ovat bravuurini

12. osaan leipoa sairaan hyvää saaristolaisleipää

13. leipoessa seuraan reseptiä tarkasti

14. olen naimisissa

15. olemme olleet mieheni kanssa yhdessä vuodesta 2001

16. tapasimme karaokebaarissa

17. vietämme tänä vuonna 5. hääpäivää

18. minulla ja miehelläni on yksi lapsi

19. hän on poika

20. ja täyttää tänä keväänä kaksi vuotta

21. äitinä oleminen on parasta mitä minulle on sattunut

22. olen ylpeä pienestä pojastani

23. puhun hänestä mielelläni

24. hänellä on minun hiukseni

25. minulla on luonnonkiharat hiukset

26. hiukseni ovat värjätyt

27. minulla on ollut hiustenpidennykset

28. minulla on tatuointi

29. otin sen Norjassa vuonna 2000

30. en ole katunut tatuoinnin ottoa kertaakaan

31. haaveilen salaa uudesta tatuoinnista

32. toivon että saamme lisää lapsia

33. minulla on vauvakuume

34. minulla on omakotitalokuume

35. haaveilen Kannustalon ladosta tai vihervaarasta

36. unelmieni kodissa on valkoiset lautalattiat




37. unelmieni keittiössä on saareke

38. minulla on pikkusisko

39. minulla on isoveli

40. olen asunut lähes 20 vuotta pääkaupunkiseudulla

41. puhun silti lievästi turun murretta

42. minulla on paljon ystäviä Turun seudulla

43. joskus haluaisin asua Turussa tai Paimiossa

44. Olen asunut Norjassa

45. asuin siellä 4,5 kuukautta

46. olen työskennellyt maatilalla working questina

47. osaan lypsää lehmiä

48. olen hyvä lypsämään lehmiä

49. osaan tehdä navettatöitä

50. olen nähnyt kun vasikka syntyy

51. en pidä lammasruuista

52. pidän lasagnesta

53. italialainen jäätelö on hyvää

54. olen käynyt italiassa pari kertaa

55. olen koulutukseltani matkailuvirkailija

56. minusta piti tulla isona matkaopas tai lentoemäntä

57. minusta ei tullut kumpaakaan

58. haaveilen yhä joskus lentoemännän ammatista

59. olen liian lyhyt ollakseni lentoemäntä

60. olen 161,5 cm pitkä

61. minulla on pienet kädet

62. voin ostaa hanskani lastenosastolta

63. minulla on pieni jalka

64. jalkani koko on 35 tai 36

65. olen ostanut kenkiä lastenosastolta

66. minulla on siniset silmät

67. käytän piilolinssejä

68. puhun hyvin Englantia

69. osaan puhua myös ruotsia ja norjaa

70. haaveilen matkustamisesta

71. haaveillemme USAn matkasta

72. aiomme lähteä jenkkeihin neljän vuoden päästä

73. tahtoisin käydä Floridassa

74. pidän lentämisestä

75. aion matkustaa syksyllä etelään

76. haaveilen Egyptin lomasta

77. pidän käsilaukusta

78. aion ostaa laadukkaan käsilaukun itselleni 30-vuotis lahjaksi

79. haaveilen mulberryn nahkalaukusta

80. en raaski ostaa kalliita vaatteita

81. ostan liikaa vaatteita

82. suosikkivaatemerkkejäni ovat: h&m, lindex ja zara

83. harrastan nettishoppailua

84. en ole ostanut yhtään käsilaukkua koko vuotena

85. olen ollut käsilaukkujenostolakossa 118 päivää

86. pidän suomalaisesta iskelmästä

87. tuorein musiikkilöytöni on Janne Raappana

88. menen sekaisin Lauri Tähkästä

89. haluaisin mennä Lauri Tähkän & elonkerjuun keikalle

90. tahtoisin mennä siskoni kanssa kahdestaan jollekkin reissulle

91. pelaan sählyä

92. harrastan myös lenkkeilyä

93. aloitin liikunnan harrastamisen vasta aikuisiällä

94. nuorena olin lihava

95. syön liikaa karkkia

96. katson salattuja elämiä

97. pidän koti-illoista

98. aloitin blogin pitämisen vasta tänä vuonna

99. syön melkein aina puuroa aamupalaksi

100. rakasta croisantteja



Laita kommenttilootaan vinkkiä, kun olet kirjannut 100 asiaa itsestäsi, käyn kurkkaamassa.


post signature

Kommentit