hulluna hulluille päiville??

Aika monessa blogissa on kirjoitettu tässä lähipäivinä lähestyvistä hulluista päivistä. Ja näin teen minäkin. Kävin tässä katselemassa stockan hullujen päivien esitettä. Ja ei todellakaan olis kannattanut. Nyt olen melkein pakotettu pyytämään henk.koht. shoppailuassarin apua. En tajua edes miksi selaan kuvastoa kun täällä ei edes ole kyseistä putiikkia. No ei se mun tahtia haittaa...

Ja mitä sitten löytyi?? No se käsilaukku. Esitteessä oli kolme just mun tyylistä ja hinnaltaan sopivaa käsilaukkua. Siis mä en kestä.

kuvat on kopsattu näppärästi stockkan sivuilta
laukun koko pitää vielä tsekata, eli onko riittävän iso.

sitten se toinen laukku. onkohan tää riittävän iso??
tähän pitäisi siis mahtua puoli omaisuutta.. kalenteri, lompakko, jne...
hinta ei todellakaan oo paha..

ja vielä kolmas



tää on IHANA!!! JA jos saman saisi mustana, niin mulle ja heti.

siskoseni, jos luet tämän, suostutko assariksi????

jos asuisin paikkakunnalla, jossa on stockka, mukaan tarttuisi myös tunikoita (kuvastossa oli tosi kivoja) sekä legginsejä. Mun onneksi täällä ei ole ko. kauppaa.. tili taas tulisi ja menisi.

post signature

Kommentit