elämän suuntaviivoja

heipä hei, ja iloista toukokuun alkua.

Tänään on vietetty mukavaa päivää perheen kesken. Mitä nyt poika on kuumeessa, mutta yllättävän reipas on siltikin. Ulkona on ruvennut paistamana aurinko. Se tarkoittaa sitä, että kohta pääsee lenkille. Jahka pinaattiohukaiset on paistettu ja munkit syöty :D

Eilen oltiin lastenkesteillä. Ja olipa mukavaa nähdä hyviä ystäviä ja tietysti heidän lapsiaan! Syötiin aivan taivaallista täytekakkua!!! Alla muutama kuva mun asusta. Siinä näkyy mekko toisella tavalla käytettynä.





mekko toimii tosi kivasti mustien leggareiden kanssa.

Viikonlopun aikana ollaan pohdiskeltu meidän elämän suuntaviivoja miehen kanssa. Pohdinnan alla on ollut mm.talojutut, unohtamatta lomajuttuja. Talon suhteen ollaan suunnitteluvaiheessa.. Sopiva rakennusajankohta vois olla vasta vuonna 2012. Miten mä jaksankaan odottaa siihen asti?? Lomajutuista ei vielä sen enempää, ennenkuin on lentoliput varattu.. Mutta sen voin sanoa, että haaveilla on tapana toteutua!!!

Ihanaa toukokuun ensimmäistä sunnuntaita!! Viikon päästä juhlitaankin sitten äitejä!!!
post signature

Kommentit

  1. Nätti toi mekko, toimii kivasti juurikin mustien leggareiden kanssa!

    Vai että matkalle lähdössä, kuulostaa ihanalta!

    VastaaPoista
  2. Hei!
    Kirjoitit jokin aika sitten 100 asiaa itsestäsi. Juttu on kiertänyt monissa blogeissa, mut sun blogi oli ensimmäinen, josta minä sen huomasin. Pyysit ilmoittamaan, kun on tehty omat listamme. Tänään tein, käy kurkkimassa. :)
    Vierailen muuten joka päivä täällä, mut tämä on ensimmäinen kommenttini...

    VastaaPoista
  3. Unelma säleikkö: kiitos!!

    Maria: kiva kuulla että käyt lukemassa mun blogia! Mä oon aina ihan onnesta soikeana kun joku ilmoittaa lukevansa mun blogia!! Tulee hyvä mieli!! Kävin muuten kurkkimassa sun listan!!

    VastaaPoista

Lähetä kommentti