sekaisin maanantaista??

Vai johtuiskohan tää ihan vaan flunssasta??? Olo ei oo helpottanut sitten tippaakaan. Päinvastoin. Nyt sitten lepäillään muutama päivä kotona ja katsellaan, josko tää tästä. Mutta ei valitusta tai terveysraporttia enempää. Tän on tarkoitus olla "hyvä mielen blogi".

Mulla on maanantain kunniaksi taas himotusta liikenteessä. TAHDON hiustenpidennykset. Sain idean perjantaina, ja himottaa edelleenkin. Nyt olen aikani kuluksi surffaillut hairtraden sivuilla katselemassa tarjontaa. Kovasti mua toi lettipidennys kiinnostaisi taas. Yksi tuttu osais mulle sellaset laittaakkin. joten ei tarviis ostaa ku uudet hiukset. Alkaa jo hiukan tympimään nää lyhyet hiukset.. Kauan sitä iloa kestikin :D Mä oon just tällanen tuuliviiri, mitä tulee tukkaan. Sompailen koko ajan pitkät, lyhyet pitkät. Sopishan sitä kokeilla,voiko näin lyhyisiin hiuksiin tehdä pidennnykset.

Mulla on ollut pidennykset viimeks joulukuussa. Ne oli kyllä ihanat. Niiden tumma väri vaan ärsytti ihan sikana (pelasin varman päälle ja värjäsin hiukset tummiksi). Jos tällä kertaa tilais riittävän vaaleen värin ni saisin tän vaaleenruskeen lookin pidettyä. Mulle kyllä sopii pitkät hiukset tosi hyvin. Näytän hyvältä niissä.

Tässä vähän kuvia aikasemmalta pidennyskerralta. Sillon hiukset oli karmeet. Jostain syystä ne oli koko ajan takussa, niitä oli liikaa yms. Mutta toisella kerralla onnistu tosi kivasti.








 nää ekat pidennykset oli vapaina kyllä ihan ahterista, ja väri ei ihan mätsännyt.
Mutta kiinni ollessa niistä sai hienoja nutturoita.


TOINEN KERTA.

toisella kerralla hiuksia leikattiin ja värjättiin.
Niistä tuli tosi nätit, myös auki ollessa.
Väri vain on näin jälkeenpäin ajatellen liian tumma. Näytin tosi kalpealta.




Mitäs raati sanoo? Kyllä vai ei pidennyksille???



post signature

Kommentit

  1. Moikka,
    kiva blogi sinulla, taidanpa liittyä lukijaksesi :)

    Minulla oli pari vuotta Great Lenghts pidennys. Maksoi aika paljon ottaa, mutta oli loistava. Ei hoito-ongelmia tms. ja näytti aivan aidolta (no sehän on aitoa hiusta). Parhaimmillaan mulla pidennys oli hyvännäköinen juuri sen 6 kk, mutta usein uusin sen noin 5,5 kk:n kohdalla.

    Otin pidennyksen pois maaliskuussa. Omat hiukset olivat jo lapaluiden alle. Ne leikattiin polkaksi. Tykkäsin polkkatukasta aikani. Nyt haluaisin taas pidennyksen :)

    Kivaa tiistaita!

    VastaaPoista
  2. Tervetuloa lukijaksi Maria! Ja kiitos kehuista!

    Kiva tietää etten oo ainut, kuka muuttaa "nopeasti" mieltään hiustenpituuksien suhteen. Onneksi on olemassa hiustenpidennykset. Saa nopeasti takas pitkät hiukset jos alkaa kaduttamaan!!! Toi ompelupidennys on vielä aika edullinen vaihtoehto..

    VastaaPoista
  3. Kiitos myös sinulle, kun liityit myös uuden blogin (uudella osoitteella siis) lukijakseni.

    Noihin great lenghtseihin tarvitaan min. 10 cm pitkät hiukset ja mulla on tällä hetkellä niskahiukset ehkä 3 cm :/

    Joten ensi kesäksi sitten pidennykset :)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti