sunnuntain haaveiluja

heipä hei.
Tää sateinen sunnuntai on kulunut kotona oleskellessa ja lököillessä. Ja haaveillessa. Mikään ei oo parempaa ajanvietettä ku haaveilla tulevasta. Kunhan vaan muistaa välillä käydä maanpinnalla :D
Mä oon tänään haaveillut, ylläri ylläri, taloista. Jos kaikki mun (saisin päättää kaikesta ihan yksin)haaveet toteutuisi meillä olisi:
- punamultainen
- pohjalaishenkinen omakotitalo
- jossa olisi valkoiset lautalattiat
- nykyaikainen keittiö
- saareke
- lasikuisti ja
- ulkosauna

Mistä löytyis tommonen talo???? Vähän ideakuvia jälleen. Nämä on kaikki lainattu. Linkit löytyy kuvien alta!!!











kuva täältä. Tässä kuvassa mua viehättä noi lattialankut ja kattoparrut. Ja korkea huonekorkeus.

kuva täältä. Just tällaista tunnelmaa haluaisin kotiimme.

kuva hus o hem


kuva hus och hem


Mä niin rakastan näiden kuvien tunnelmaa!!!!


Nyt paluu arkeen ja jalat tiukasti maan pinnalle. Ihanaa uutta viikkoa!!!

post signature

Kommentit