blogitauko tai jotain

moi,

olen tarkoituksella pitänyt pari päivää vähän hiljaiseloa. Keskittynyt arkisiin juttuihin ja jättänyt tietokoneen avaamatta. Joskus on hyvä tehdä niinkin... Ja välillä tuntuu ettei ole mitään kirjoitettavaa tai annettavaa teille lukijoille, joita käy ihan mukavasti täällä sivulla..

Nyt kuitenkin palailin ruudun ääreen jälleen. Ajattelin laittaa pari inspiraatiokuvaa alle, liittyen taloihin ja sisustusjuttuihin. Uusimmassa kotivinkki lehdessä oli sisustus "just mun makuun". täytyy napata siitä teille valokuva. Samoin divaanilehdessä (joku vanhempi numero) oli ihan syötävän kauniita kuvia. Mä niin kuolaan tota maalaisromanttista tunnelmaa..

Ennen ku mennään sisustus ja talojuttuihin, voin kertoa että tein lisää löytöjä 2nd hand rintamalla tällä viikolla. Huusin itselleni Espritin hyväkuntoisen topin 5 eurolla (siinä oli postarit mukana). Ja tää paita on ihan paras.. Niin mun tyylinen ja tosi hyvässä kunnossa. Tykkään tykkään ja tykkään... Kuvia tulossa huomenna (ovat jo kamerassa).. Pari muutakin huutoa on vetämässä. katotaan kuin käy.

mutta nyt ekaks talokuvia. Ruotsalaisen a-hus yhtiön sivuilta löytyi yksi potentiaalinen talo mun mieleeni... Oon löytänyt aiemmin aika monta kivaa mallia, mutta niissä on ollut yks vika; nimittäin liian pieni keittiö. Sitä vikaa ei oo tässä. kuvat lainattu.




talon ulkonäkö on sopivan maalaisromanttinen



vain sauna puuttuu.


talo on kaikkineen tosi kompakti...



tämä kuva on kopsattu tila-ohjelman sivuilta.
Kuvan tilassa on ihana tunnelma. Varsinkin esille jätetyistä parruista tykkään kovasti.

 
tämä on myös tila-ohjelman sivuilta..


Pitäsiköhän muuttaa johonkin mökille asumaan kun kaikki mökkijutut on niin mun mieleen?????


iloista lauantaita ja viikonloppua!!




post signature

Kommentit

  1. Uhuuh tuo ylempi Tilan kuva on i h a n a !!! Ja joo, koukussa pidennyksiin ollaan ;))

    VastaaPoista

Lähetä kommentti