hulluna hiuksiin

huomenta,

Nyt postausta pidennyksistä!!!!

Olen totaalisen haksahtanut näihin pidennyksiin. On tää vaan niin helppo tapa saada pitkät hiukset. Ei sitä "tyhmää" kasvatusvaihetta ja hiukset pysyy hyvässä kunnossa kun ne saa suoraan pakasta.. Sopii siis "mulle kaikki heti nyt tyypille". Eli mulle.

Tää on nyt kolmas kerta kun mulla on pidennykset. Ja tykkään tosi paljon. Tää ompelupidennys tapana ei kyllä ole ehkä paras mahdollinen. Tällä kertaa jo nyt, kahden viikon jälkeen, kiinnitykset on vähän repsahtaneet. eli vaatisi taas vähän väkräämistä tämä tukka. Ja toiseksi se on liian "takana" eli ei oo kauheen hyvän näköinen vapaana ollessa. Mutta mä kun pidän hiuksia melkeen aina vaan kiinni, ni ei haittaa ihan hirveesti.Ennen kaikkea toi hiusnauha on kutitellu mua ilkeesti.. joten tällai kesällä vissiin vähän hiostaa...
Mutta kaiken kaikkiaan tykkään näistä pidennyksistä, pikku ongelmista huolimatta :)

Ajattelin kuitenkin kokeilla seuraavan kerran jotain toista pidennystekniikkaa. Ja päädyin micro ring tekniikkaan. Sitä on kehuttu netissä aika tavalla. Ja mikä parasta, se on helppo kiinnittää myös kaverin. En nimittäin suostu maksamaan 400 euroa hiustenpidennyksistä (kampaajalla).

alla linkki nelliinan postaukseen samasta aiheesta!
http://nelliina.indiedays.com/2008/06/10/micro-ring-hiustenpidennys/
Tilasinkin itselleni ebaysta 50 grammaa (nyt joku pudistelee päätä, että ei tuu riittään, mutta mulla on tälläkin hetkellä vain puolikas puntti päässä)  remy-tukkaa micro ring kiinnityksellä.. Hintaa hiuksille tuli 18 euroa. Varsin kohtuullisesti siis. Väri on nykyistä vaaleampi. on sitten helpompi värjätä koko kuontalo, ettei mee kauheen tummaks. Nyt vaan odotellaan koska paketti saapuu postiin.... Ja odottavan aika on tunnetusti pitkä!!

tällaiset tilasin (kuva lainattu).



nyt sitten nakittamaan joku kaveri tekijäksi :D

Jos joku lukija täältä keski-suomesta olis innostunut kokeilemaan ringien kiinnitystä (pientä korvausta vastaan) saa ilmoittautua!!! tai jos tiedätte jonkun tutun kuka on hyvä hiuksien kanssa, niin vinkatkaa!!!


onko lukijoilla kokemusta pidennyksistä??? Oletko haaveillut sellaisesta???

post signature

Kommentit