kenkien soppari sanottu irti

aurinkoista keskiviikkoa!!
Ei mitään ihmeellistä tänne. Paitsi laukkukuumetta ja kenkäkuumetta. Taas vaihteeksi. Sikakalliit eccon ballerinat sanoivat eilen sopparin irti. Harmittaa. Todennäköisesti suutari saa popot vielä korjattua... Pari ommelta ja kengät saa taas käyttöön. Toivottavasti.

Sain silti hyvä syyn tutkailla ihania ja käteviä kesäkenkiä...

Jos hankkisin uudet kaverit kesäksi, ostaisin jotain tällaista. Kaikki kuvat lainattu osoitteesta ecco.com/fi/.


eccon perusballeriina. Ostaisin heti.


vähän sporttisemmat balleriinat, edelleen eccolta.


nää on vähän erikoisemmat. Mutta kivat.



katu-uskottavat lenkkarit??? IHANAT... Nämä löytäis paikan mun kenkäkaapista heti.



nämäkin kelpais..



nää kengät on tyttöjen puolelta, mutta menis kyllä ihan aikuisen naisen jalkaankin??? kokoja oli nimittäin 40 asti!!



Ja kuka muuten nämä kuvat nähtyään väittää että Eccolla on vain "mummo kenkiä"?? En minä ainakaan..
Täytyykö tässä oikeesti lähteä paikalliseen kenkäkauppaan ostoksille?? Olen hurmaantunut..


Marimekon ladybear laukku kummittelee mielessä edelleen. Olisiko siinä ainesta unelmalaukuksi???? Mullahan on itseasiassa jo kaks hyvää nahkalaukkua, johon mihin mä kolmatta???? Paljonkohan tommosella laukulla on hintaa?? Tietääkö joku?? Tai vielä parempi, jos jollain majailee kotona kyseinen yksilö vailla käyttöä, voisin ostaa pois kuljeksimasta. Hiiteen laukkujenostolakko.


palaamisiin
post signature


PS: pääsen huomenna ratsastamaan issikoilla, vuoden tauon jälkeen. Oon innosta pinkeenä, mutta vähän myös jännittää. Luvassa kuvia ja postausta, jos kamera pysyy vaan menossa mukana.

Kommentit