heinäkuun himotus

Ja tämä ei liity mitenkään kesään.

Mulberryn bayswater vainoaa mua! Mä tahdon sen, vielä joskus. Oon bongannut kyseisen ihanuuden tosi monesta blogista. Ja laukku näyttää niin ihanalta. Juuri sopivalta mun tarpeisiin. Riittävän iso, olematta kuitenkaan jättikassi. I love it. Ainut miinus on hinta. Nopealla googlauksella hinta näyttää pyörivän siinä 700 euron hujakoilla. Ei apua. En ikinä raaski ostaa niin kallista laukkua. 200 euroakin on jo paljon.

Tätä siis himoitsen.



Puoli vakavissani (tiedättehän mun puolivakavan...) olen harkinnut moisen tilaamista tradera.com sivustolta. Sieltä laukun saisi hintaan 1000 kruunua (postikuluineen) eli noin 110 euroa. Laukku ei taatusti ole aito. Mutta yhtä hyvännäköinen se on... Laadusta ei tietty ole takeita... Taas toivon sitä lottovoittoa... Tiedättekö jotain muita paikkoja, joista saisi laadukkaan kopion ostettua??? Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen...

post signature

Kommentit