iltalenkki maaseudun rauhassa

uusi viikko on taas pyörähtänyt käyntiin. Tänään on ollut niin maanantai-fiilis että ei tosikaan.. Ja tällä fiiliksellä en tarkoita mitään positiivista. Voi plääh. Ehkä huomenna on parempi päivä???

Ihanainen Laura kävi eilen fiksailemassa mun pidennyksiä. Täytyy sanoa, että Laura on luonnonlahjakkuus. Näistä tuli tosi hyvät! Sovittiin uusi fiksaus kuukauden päähän. Sillon laitetaan lisää tukkaa päähän. Kyllä vaan. tilasin itselleni toiset 50 g hiusta... Ringeistä en luovu, ainakaan heti.. Hiustenlaittosession lisäksi Laura hemmotteli mua ripsien ja kulmien värjäyksellä. Kyllä nyt kelpaa olla. Kiitos Laura!


uus tukka
paita lindex
hame kirppikseltä

Koska tänään oli ihan kökkö olo illalla, oli ihan pakko kaivaa lenkkarit kaapin perältä ja lähteä yksin lenkille. Kävin juoksemassa mun peruslenkin, joka kulkee ihanissa maaseutumaisemissa. Mä niin rakastan noita maisemia. Mun sielu lepää kun pääsen noihin maisemiin. Ja mikä parasta, ne maisemat on tässä kivenheiton päässä. Voiko mikään olla parempaa ku lämmin kesäilta, hevosentuoksu, maalaismaisema??? Ei voi!!!! Täydellistä. Ja voin kertoa, että fiilis on 1000 kertaa parempi ku lenkille lähtiessä.




lenkkimaisemia


nautinnollista viikkoa

post signature

Kommentit

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Kurkkimassa!
    Tuo Mulberry on kyllä niin ihana mutta eipä tuo Oasiksen vastaavakaan ole hullumpi!

    VastaaPoista
  3. Tulinkin heti kurkkaamaan! Ihan kun olisit ollut lenkillä meidän maalaismaisemissa :D Mä tykkään kovasti kyllä samanlaisista maisemista, mutta syksyllä kun on pimeää, musta on ihana lenkkeillä jossain, missä on taloja...näyttää niin ihanan kodikkaalta kun sisällä on valot :) jeps, oon siis stalkkeri ;P

    VastaaPoista
  4. Jenni: kiva kun tulit visiitille. Mä tykkään tosta maisemasta kesällä ja kuulaina syksypäivinä.. Pimeällä mua ei sais tolle reitille millään!! Tykkään kanssa juosta talojen keskellä!!

    Maija: Löysin ebaysta vastaavan laukun kun toi Oasis.. Tosin vaan paljon halvemman... Jään siis edelleen haaveilemaan siitä mulberrysta.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti