syksy mielessä

Viime päivinä tuleva syksy on pyörinyt kovasti mielessä.. En oikein tiedä miksi, kun kelikin on ollut varsin kesäinen (paitsi tänään). Ehkä tulevat jutut mietityttää??? Tänä syksynä on tulossa muutamia juttuja, jotka pyörii mietteissä.

- miehellä on syksyllä tosi paljon viikon pituisia työmatkoja. Joudun siis pyörittämään arkea pojan kanssa kaksistaan. Huh. Vähän jo jännittää miten syksy ja arkikuviot tulee sujumaan.

- mun rakas ystävä muuttaa pesueineen toiselle paikkakunnalle. Ja aikamoisen matkan päähän. Oon toki onnellinen ystäväni puolesta, mutta samalla on haikee olo. Kenen kanssa mä nyt istun puhumassa asioista viinilasin äärellä??? Kenen kanssa käydään keikoilla ja syömässä??? Tää ystävä on mulle sellainen, kenelle voi oikeasti soittaa vaikka keskellä yötä, jos on paha paikka. Toivon että meidän ystävyys säilyy, vaikka etäisyys kasvaa. Tiina, jos luet tämän, olet tärkeä!!!!!

- tulevaan syksyyn liittyy myös varsin iloinen asia. Aloitan partion vetämisen 12 vuoden tauon jälkeen!!! Oon mun vartionjohtajan pestistä tosi innoissani. Ihanaa! Ja mikä parasta, mun pikkunen poika saa tulla kokouksiin mukaan. Joten lastenhoitopulmiakaan ei oo tän takia tiedossa.. Toivottavasti pääsen syksyllä partioretkelle. Partiosta tuutte kuulemaan lisää syksyllä!!!

Varma tulevan syksyn merkki on se, kun h&m:n kuvasto tipahtaa postiluukusta. Ja se tapahtui tällä viikolla. Omaksi ihmeekseni kuvastosta ei löytynyt juurikaan mitään mielenkiintoista. Vain yksi tunika, ja sekin jää tilaamatta. (hyvä minä, pysyn tiukkana). Ja koska itselleni ei mitään sieltä löytynyt, ajattelin laittaa alle kollaasin ihanista lastenvaate kuvista. Tälle syksylle on tosi kivoja lastenvaatteita tarjolla. Saas nähdä saako poika jotain allaolevista.


kollaasia saa klikkaamalla isommaksi


Viikonloppuna tulossa postausta kesälomareissusta!!


post signature


PS: sunnuntaita tuunataan tukkaa!!

Kommentit