sporttiviikko

Olen itsestäni tänään erityisen ylpeä! Mä oon treenannut tällä viikolla jo neljä kertaa. Ohjelmassa on ollut Zumbaa, sählyä, sulkkista, pyöräilyä ja kahvakuulatreeniä. Taitaa olla jotain orastavaa urheiluhulluutta? Tai sitten epätoivoinen yritys saada kroppa bikinikuntoon... Muutaman kuukauden päästä nimittäin hiekkarannat kutsuu.  Jokatapauksessa liikuntainnostus ei jää tähän viikkoon. Se on varma se. Jatkoa seuraa. Huomasin muuten, että liikuntavarusteeni kaipaavat pikaista päivitystä. Mun lenkkarit sanovat sopparit irti ihan just.

Kulunut viikko on ollut tosi reipastahtinen. Ei pelkästään liikunnan puolesta, vaan ihan muutenkin. Viikonloppuna aion ottaa jälleen rennosti. Huomiseksi on luvattu tosi hienoa keliä! Suunnataan kaverin ja sen pojan kanssa rannalle. Ja vähämn jädeä pitää syödä kanssa. niin ja grillata. Siinäpä on jo ainekset hyvään viikonloppuun.

Uusi tukka saapui tänään.. On vähän vaaleampi kuin tän hetkinen letti. Mutta nou hätä. Mulla on jo suunnitelmia. Ja niiden toteuttaja. Kerron tai oikeastaan näytän mitä on mielessä, kunhan homma saadaan toteutusasteelle. Sitä saadaan odotella tosin muutama viikko.

pienen tauon jälkeen ajantasainen päivänasu.



post signature

Kommentit