tyyliguru

Asiaa tyylistä. Tai itseasiassa yhdestä mun tyyli-ikonista. Tykkään lueskella naistenlehdistä muotijuttuja.Ne on ihan parasta ajanvietettä. Seuraan myös lehdistä miten julkkikset pukeutuvat. Poimin lehdistä sitten aina omat suosikkini omaan pukeutumiseeni. Oma tyylini on välillä rento, välillä naisellinen. Mutta aina siisti.

Yksi kauneimmista ja hyvin pukeutuvista tyyliguruista on mielestäni Ruotsin prinsessa Madeleine. Paitsi että hän on todella kaunis, osaa hän nyös pukeutua siististi olematta liian tätimainen. Jos vain mahdollista haluaisin samanlaiset hiukset kuin hänellä. Hiustenväri on ihana. Juuri tuollaiset hiukset haluaisin joskus.
Myös Norjan prinsessa Mette-Marit on mielestäni todella kaunis ja osaa pukeutua hyvin.

Allaolevat kuvat on lainattu googlesta










Kuka sun tyyli-ikoni on? Vai onko kukaan??
post signature

Kommentit

  1. Mulla ei ole ketään yhtä tiettyä tyyli-ikonia, toki esim. Secret Wardrobe -blogin kirjoittajan tyylistä pidän valtavasti. Madeleinenkin voisin ihan hyvin nostaa tyyli-ikonilistalleni jos mulla sellainen lista olisi:) Olen täysin samaa mieltä kanssasi hänen tyylistään ja hiuksistaan (väri on just täydellinen!).

    VastaaPoista
  2. Unelma: kävin kurkkaamassa ton mainitsemasi Secret Wardrobe-blogin. Ja olen kanssasi samoilla linjoilla!! Blogin kirjoittajalla on valtavan kiva tyyli. Kiitos blogivinkistä!!

    VastaaPoista

Lähetä kommentti