finding parka

Tai jotain sinnepäin.

Voi äh sanon mä. Oon lihonut viime talvesta sen verran, että talvitakki on jäänyt naftiksi. Viime talven takki olis ollut kyllä ihan käyttökelpoinen, mutta minkäst teet kun kirraa...

Operaatio "finding parka" alkakoon..... Tässä mietintöjä talvitakkia varten. Oonko muuten ihan liian ajoissa??? Vai onko muilla jo talvitakit hankittu?? Myydäänkö niitä edes vielä kaupoissa (pl. postimyynnit)??

Takin kriiteerit:
- rento mutta siisti (eli käy farkkujen ja korkkareiden kanssa tai sitten rentojen housujen)
- lämmin
- kohtuuhintainen

onko tällaisia??? mulla löytyy nimittäin jo kunnon ulkoilutakki ja pari villakangastakkia...


No anyways. Bubbleroomilta löytyi tällainen (kuva lainattu):

Bingo Jacket EUR 49,90, Vero Moda - NELLY.COM


Takki on veromodan mallistoa, ja hinta 50 euroa. Eli sopiva. 
Tavoite kun on kuitenkin laihtua takaisin kokoon 36.



Lindex Shop Online - Parkatakki
Tämä taas on lindexiltä.
Hinta 80 euroa. Aika paljon mun mielestä. 
Takki kun ei juurikaan eroa Veromodan vastaavasta.


Valsi Padd Canvas Jacket EUR 59,00, Only - NELLY.COM


onlyn takki löytyy nellystä
Hinta 60 euroa.




Haastan kaikki (keskisuomalaiset) lukijat antamaan mulle takkivinkkejä. Kiitos!!! P-A-N-I-I-K-K-I!!

post signature

Kommentit