löytö!

Arvatkaa mitä. Mä löysin ehkä sen nahkatakin jota oon etsinyt... Löytämäni yksilö ei oo ihan sellainen kuin mitä aattelin ekaks.. Ei oo siis sellainen pusakka mallinen. Mutta oikeastaan tää löytö on paljon parempi. Se on ruskea, bleiseri mallinen nahkatakki. Niin ja käytetty. Huusin sen omakseni huuto.netistä 14 eurolla (postareineen 22,50). Ja takki on aitoa nahkaa. Ei paha... Nyt vaan pidetään peukut pystyssä että takki on mulle sopiva.. jos ei niin sitten tarvii myydä se pois. Vaikka täällä. En malta odottaa että saan takin omakseni...

Tältä se näyttää (kuva lainattu myyjän sivulta).



Yritin tänään napsia vähän asukuvia.. Mutta en saanut aikaseksi yhtään hyvää kuvaa, joten aikeeksi jäi.. huomenna sitten. ehkä.




post signature

PS: onko jollain havaintoa onko KappAhlin takki kokoa S lähellä vaatekokoa 36/38?

Kommentit

  1. Mulla on jäänyt vähän postauksia rästiin ja niitä nyt tässä lueskelen:) Kommentoin tohon KappAhlin kokoon, että mun mielestä niillä on vaatteet aika reilua mitoitusta eli S-koko saattaa mennä hyvinkin 38-kokoselle.

    VastaaPoista
  2. Unelma: mulla on kanssa samanlainen tuntuma.. Että koko S vastais 36/38 kokoa. Toivotaan niin :D

    VastaaPoista

Lähetä kommentti