the takki

Hei,
Auto, jääkaappi ja tietsikka ovat kaikki kolme edelleen rikki. Vähän ketuttaa. Mutta ei se mitään. Kukaan ei oo kuollut ja kaikki mun rakkaat on terveinä. Lisäks mua ilahduttaa tieto, että pääsen viikon päästä näkemään mun rakkaita ystäviä. Mulla on jo kova ikävä mun kavereita. Ja ikävä on myös mun siskoa, joka on Argentiinassa ja pelaa siellä hevospooloa!!!! Ajattelen sua. Ihan vaan tiedoksi, jos satut eksymään tänne.

Anyway. Asiat on loppupeleissä hyvin ja pari rikkinäistä jutskaa ei loppuviimein haittaa mitään.

Maanantaina postimies pate (ei kai nyt sentään) toi mulle sen paketin. Jep. Nahkatakki on kotiutettu. Ja nappiin osui. Koko on just sopiva. Ja väri hyvä (miehen mielestä takki näyttää joltain 70-luvun jäänteeltä, pöh). Kaikenkaikkiaan oikein löytö. Me likes.

Kuvia mun uudesta aarteesta:









pakko hehkuttaa tätä mun tukkaa.. IHANA IHANA IHANA....

Mies muuten houkutteli mua osallistumaan tiski blogissa olevaan haasteeseen. Se menee jotenkin näin. Käytetään kuuden viikon aikana kuutta eri vaatetta (vai olikohan se kuus ylä ja kuus alaosaa). Uusia vaatteita ei saa ostaa ja noilla pitää pärjätä... Emmin vähän osallistunko... Vähän tekis kyllä mieli. Saanko jonkun kaveriksi????


Nyt mä lähden vielä seilailemaan blogimaailmaan.

huomiseen
post signature

Kommentit