turha kriisi ???

Heipä hei,

taas on viikonloppu melkein lusittu. Äkkiä taas meni tämäkin viikonloppu. Muuten, Viisi vuotta naimisissaoloa pätkähti viikonlopun aikana täyteen. (Kiitos A tästä!!!) Sen kunniaksi on tullut syötyä kinuskikakkua, ja paljon... Ylenpalttista herkuttelua muutenkin koko viikonloppu.  Onneksi tänään sain itseni kammettua salille. On meinaan kriisi päällä.

Ällöttää, itkettää, v*t*ttaa. Mun paino siis. Sovittelin eilen mun kaapista löytyneitä farkkuja. Ja ne ei mee ees kunnolla kiinni. Ja ne parit, jotka meni kiinni, puristi ihan hiivatisti. Voi kakka sentään. Tiesinhän mä, että vähän on toi syöminen repsahtanut.. Mutta että näin paljon. Punttisalin vaaka näytti karua lukemaa... + 3,5 kiloa siitä, mitä olin hoikimmillani raskauden jälkeen. Mä oon kerran ollut "läski" ja en totisesti halua samaan kuntoon uudestaan...  Täytyy kai aloittaa laihis. Mutta vasta reissun jälkeen. Tunnen itseni käveleväksi mammutiksi.

Jottei ihan mee valituksen puolelle, niin muuten on ollut oikein hauska viikonloppu. Päästiin jopa lumileikkeihin eilen.  Ja se kinuskikakku, se oli muuten ihan törkeen hyvää...







 Nyt piristämään mieltä virtuaalishoppailun tai oikeastaan kuolailun parissa. Sen jälkeen partiokokoukseen.

Ihanaa sunnuntaita!!!


post signature

Kommentit