lunta tulvillaan...

Ihanaa, lumista torstaita!! Ulkona on tänään satanut ihan mielettömösti lunta!!! Täällä on niin kaunista kun lunta on jokapuolella. Oikein odotan viikonloppua, että pääsee nauttimaan ulkoilusta.

tänään olen:
- nauttinut kauniista, lumisesta maisemasta. Keski-Suomi on kauneimmillaan kun maa on valkoisena.
- haaveillut talosta (taas)
- harmitellut nykynuorten, tai niiden vanhempien, (joo, en mä mikään vanha ole, mutta...) käytöstapoja. Jos kerran pyydetään ilmoittamaan esteestä tulla kokoukseen ja sitä ei noudateta. On tosi tylsää valmistella partiokokous, mennä paikalle ja huomata että ketään ei tullutkaan. Hei come on!!! Rakkaat lukijat, jos teillä on lapsia, ketkä harrastaa jotakin ja poissaoloista on pyydetty ilmoittamaan, tehkää se.
- ottanut yhteen 2 1/2 vuotiaan uhmiksen kanssa. Miten joku voi olla samaan aikaan niin rasittava ja rakastettava??
- saanut paljon pusuja mun uhmikselta
- suunnitellut mukavaa ohjelmaa viikonlopulle...
- ehtinyt kerrankin lukemaan rauhassa blogeja
- ottanut käyttöön mun uuden takin
- kuolannut kaitaliinan blogissa ollutta nahkatakkia.



uusi takki pääsi tänään käyttöön

Tällainen mun torstai. Ei loppupeleissä yhtään paskempi.


post signature

Kommentit