hengailuasu

torstaita!

Mun piti alunperin kirjoittaa siitä, miten kiva on lattelasin ääressä hengailla kotona.. ihan rauhassa ja silla idyllisesti ja tunnelmallisesti.. Mutta ei tää kuvio nyt mennyt ihan niin. Mun bloggailuhetken keskeytti sohvalta kuulunut ääni "äiti, multa pääsi pissa.. ja kakka tulee", Jep se siitä idyllistä sitten :D

Ei muuta ku kotihommiin tästä. Vähän olis pakkailuakin tiedossa.. Iskä täyttää 60-vuotta. Pitäs vissiin juhlavaatteet kattoa?? Ja huomenna otetaan uusi vuosi vastaan mun rakkaan ystävän luona. Tiedossa illanistumista, hyvää ruokaa, herkkuja. Pari lasia viiniä. Ihan parasta.

Aika hyvä päivä tänään. Reenit reenattu ja jalassa eilen ostetut leggarit. Niin kivat jalassa.  Mun ei pitänyt esiintyä näissä julkisesti. Mä kun ajattelin nää lähinnä pitkiks kalsareiksi. Mutta. Meni jo.


suihkunraikkaana


kotiasu


Ihanaa uutta vuotta, ihan jokaiselle!!!


post signature

Ps. Illalla tiedoss tunti ihan omaa aikaa. Aion käyttää sen nettishoppailuun :D

Kommentit