joulufiilistä etsimässä

Tiistai melkolailla pulkassa. Pari juttua odottaa tosin vielä tekijäänsä... Pitäisi etsiä työkaverin muksulle pojan pieneksi jääneitä vaatteita (mihinköhän oon ne sullonut??). Ja salkkareita en oo koko viikkoon ehtinyt katsomaan.Enkä Täydellisten naisten edellistä jaksoa. Viimeksi mainitut on siis tosi tärkeitä juttuja :D Ihan katastrofi jos en ehdi telkun äären :D

Tänään olen etsinyt (kadonnutta) joulutunnelmaa oikein urakalla. Kävin meidän paikallisessa kyläkaupassa hamstraamassa joulukoristeita. Se paikka (kyläkauppa) on aivan uskomaton. Pienestä putiikista löytyy melkein mitä vaan. Kuvista voitte bongata mitä tuli ostettua... Yks juttu odottaa vielä kuvaamista.. Siitä lisää huomenna.





Illalla käytiin pojan kanssa lasten jouluhartaudessa. Ja itkuhan siellä meinas tulla. Nimittäin liikutuksesta. Mun oma, pieni, poikani oli laulamassa koko kirkkokansan edessä "tuiki tuiki tähtönen".  Voi miten ylpeä mä olin. Ei enää ton kappaleen jälkeen sujunut joululaulut. Sen verran oli pala päässyt kurkkuun jumittamaan. Nää on näitä ainutkertaisia hetkiä. Ensimmäisiä. Ja ehkä viimeisiä. jos huono tuuri käy. Mutta ei mietitä sitä nyt. Nyt mä keskityn nauttimaan mun ainokaisesta. Ja kaikesta ainutlaatuisesta ja ensimmäisistä kerroista (ensimmäinen laulu, ensimmäinen hiihtokerta jne jne.)...




ihanaa, liikuttavaa, tiistaita.

post signature

Kommentit