Punainen tupa ja perunamaa...

Eilen, sunnuntaina, oli taas aikaa haaveilla. Rakastan haaveilua. Ja mistäkö haaveilen?? Punaisesta tuvasta ja perunamaasta. Ihana mies, ja ihana poika mulla jo on. Enää puuttuu vaan se punainen tupa. Mä en halua mitään luksusta. Mä en tarvii kiiltäviä pintoja, en isoja neliöitä tai korkeita kattoja. Mulle riittää talo, jossa on tupakeittiö, lautalattiat ja jokaiselle oma kolo jossa nukkua... Mahdankohan ikinä saavuttaa unelmaani??




Kastellilta löysin nätin "mummon mökin". Tällaisesta haaveilen. Vähän isommasta tosin. Ehkä joskus.



kuva: kastelli 

Kävin eilen hakemassa joulufiilistä käymällä kirkossa. Käytiin ystävän kanssa laulamassa kauneimpia joululauluja. Ei mikään menestys (sen fiiliksen kannalta siis). Tuntuu että joulufiilis on taas ihan hukassa.. Se on karannut jonnekkin kauas, hukkunut huolipinon alle. Täytyy yrittää löytää se jostain. Vielä neljä yötä aikaa..




Mä lähden etsimään joulufiilistä.


post signature

Kommentit