äidille ja pojalle

Pääsin taannoin yksin kirppikselle (elettiin aikaa ennen tätä flunssaa). Mun vakkarikirppiksellä valikoimat oli tositosi huonot. Mutta jotain löysin. En itselle. Mutta pojalle kyllä. Lähdin etsimään itselleni sitä nahkatakkia. (Ajattelin vähän ennakoida...) No. Sitä ei löytynyt, muuta kylläkin. Olen oikea takkimaanikko. Löydän kirppiksiltä aina ihania takkeja. Niin nytkin (löysin varmaan neljä kaunista takkia).

Pojalle löysin ihanan H&M:n samettitoppatakin. Juurikin sopiva siistimmäksi takiksi, toppatakin kaveriksi.

takin hinta 5 euroa


Ja itselleni löysin ihanan ruskean villakangastakin. Tää on ku mulle tehty. Just sopivan kokoinen. Ja ihan mun näköinen ja oloinen. Mä rakastan tätä takkia. Joku on täällä ihan onnesta soikeena. Löysin tämän rotsin mulle entuudestaan tuntemattomalta kirppikseltä. Sen verran hyvä oli toi uus kirppis-tuttavuus että sinne suuntaan uudestaankin.





Mitäs tykkäätte löydöistä??


edit: yritin lisätä "pikamielipide-painikkeet tonne alalaitaan. näkyykö teillä, kun mulla ei näy? Ja miten sen saa asennettua?

post signature

Ps. olen saanut uusia lukijoita!! Tervetuloa.

Kommentit