arvonta suoritettu

Maanantai ja uusi viikko on taas polkaistu käyntiin. Sain raahattua itseni salille kahden viikon tauon jälkeen (olen ylpeä siitä). Ja ah tätä tunnetta. Terve väsymys. Ihanaa. Kohta suihkuun + salkkarit ja nukkumaan. Mutta ennen sitä vähän jorinaa :D

Olen onnistunut tässä viikonlopun aikana kehittämään itselleni pienoisen blogiangstin. Jaa minkä??? Tällä hetkellä tuntuu jotenkin urpolta kirjotella yhtään mitään. Mulla on kyllä paljon asiaa.. Mutta jotenkin vaan mietin että kiinnostaako ketään sittenkään. Vaikka ittellenihän mä tätä kirjoitankin.Mutta silti. Mulla on tällä hetkellä menossa taas "ruoskin itseäni henkisesti" päivä. Tää menee varmasti ohi. Joten mitään blogitaukoa on tuskin tulossa. Kunhan vaan nyt mietityttää tää touhu.

Mutta siihen arvontaan. Voittaja on arvottu. (Rumpujen pärinää...)





Katja, onnea!!!!

Laitatko mulle sun osoitteen, niin laitan palkinnon tulemaan. 

Kiitos jokaiselle arvontaan osallistuneelle. Sain hyvää palautetta siitä, mistä tykkäätte lukea. 

pieni pianistimme soittaa tunteella


Nyt lähden iltatoimille.  Palataan.

post signature

Ps. tietokone on vihdoin saatu toimitettua osaaviin käsiin... ehkä jossain vaiheessa saadaan toimiva kone. tää läppäri on meinaan "ei niin kätevä"

Kommentit