joskus kannattais uskoa

Joskus kannattais uskoa viisaampia, eikä olla niin päättäväinen.

Tapahtui eilen.

Aamulla mulla oli hiukan kurkku kipeä. Olin jo skippaamassa päivän treenin elixialla. Päätin kuitenkin, että mähän en turhasta maksa. Salille siis. Mies kyllä vähän ehdotteli, josko oisin jääny kotiin lepäämään. Mutta pakko oli mennä. Ensinnäkin. Reeni tuntu ihan hirvelle. Sykkeet hakkas tuhatta ja sataa. Eikä olokaan ollut kauheen hyvä treenin jälkeen. Ja lämminkään ei oikein tullut. Jahka pääsin kotiin, mittasin kuumeen. 38,2. Ei olis kannattanut mennä salille. Myöhemmin illalla kuume nousi vielä 39,2 ja on pysynyt niillä hujakoilla ilman lääkettä. Nyt pieni kuumeeton jakso kun otin droppia kehiin.

Voi että mua harmittaa, kun piti olla niin tyhmä. Olis ollu niin ihanaa viettää viikonloppua koko perheen voimin yhdessä, ens viikolla kun alkaa yh-viikot. Ja nyt joudunkin makaanmaan vaan sängyn pohjalla kun en muuhun pysty..

On muuten viimene kerta ku lähen puolikuntosena salille. Huoh.

Tällasta mulle. Pysykääpä terveinä.

post signature

Kommentit

  1. Tosi tylsä juttu. Itselle on kans käynyt noin, ja monta kertaa nuorempana tullut saleiltua kipeänäkin. Onneksi ei ole pamahtanut sydänlihastulehdusta tms. Nykyään olen tarkempi.

    Pikaista paranemista!

    VastaaPoista

Lähetä kommentti