sorruin

voi jösses mä oon helppo. Mä oon niin mainosten uhri. Arvatkaa minkä menin just äskön ostamaan netistä???
Ei ollut edes tarkoitus. Eikä ollut ehkä tarvettakaan. Mutta. Sisäinen voima ajoi mut painamaan osta nappia. Leikkaisko joku mun visa kortin puoliksi. Joohan??? "Mä haluun" juttuja on muitakin.. Esim se Mangon kassi polttelee kummasti. Ja h&m:n kuvasto lojuu yöpöydällä. Argh.

tämän tilasin

Humanity rannekoru maksoi Campadressa vain 23 euroa (ovh 39). En voinut vastustaa. Tällaisesta tosin haaveilin jo viime kesänä. Veikkaan että tulee olemaan mun yks suosikkikoruista. Sopivan rouhee. Ja aitoa nahkaa. Vihaan keinonahkakoruja. Olkoon tää koru palkintona mulle hyvin sujuneesta laihdutuksesta.. Nimittäin - 3kg rikki. Jei. Siitä lisää huomenna.

Nyt kiiren vilkkaa partioon ja postiin.

Onko muuten muita yhtä heikkoluonteisia????



post signature

Kommentit

  1. Joo! Minäkin tilasin varmaankin samaisesta paikasta Humanity-rannekkeen. Hieno pudotus!

    VastaaPoista
  2. Juu.... aina välillä. Yleensä on luottokortti niin piikissä että se hieman himmaa meikäläistä... mutta tuo ranneke on h i e n o! Tuumaa eräs jolla tismalleen samanlainen :D Jos vaan tietäisin missä se on... pitää varmaan tilata uusi, haluaa kesäksi valkoisen!

    Onnea kadonneista kiloista! Mun pitäisi kanssa ryhdistäytyä... huoh.

    VastaaPoista
  3. Minä ilmoittaudun heikkojen joukkoon. Ensinnäkin shoppailulakossa tuli shoppailtua "ihan pikkujuttuja vaan" ja äsken oli suussa sukltaata vaikka piti olla syömättä ennen reissuun lähtöä. Voi tätä ihmismielen heikkoutta...

    VastaaPoista

Lähetä kommentti