tavoite ja palkinto

Moro.

Tänään olen kutakuinkin sokea. Saan tihrustaa tietsikan näyttöä 20 cm päästä ja siltikään en nään.. Mulla on siis se silmätulehdus. Ja en saa pitää piilareita. näkökyky on tänään täysin nolla. Voin kertoa, että olo on kuin promillen humalassa. Ja ärsyttää kun mitään ei nää selkeästi.

Mutta aiheeseen.

Ajattelin, että kun kerran laihdutan ja mulla on tavoite, niin mun pitää ehdottomasti saada joku palkinto jos pääsen tavoitteeseeni. On sitten jotain mikä tsemppaa mua, kun tuntuu että homma ei etene.

Tavoite
Tavoitteenani on tiputtaa kesäkuun alkuun mennessä 6 kiloa. Mikäli paino on tuohon mennessä tippunut 58 kiloon, saan ostaa itselleni jomman kumman palkinnoista  Poikkeus tavoitteseen. Jos käy niin iloisesti, että tulen raskaaksi, ja paino ei luonnollisesti tipu, riitää että pysyttelen terveellisissä elämäntavoissa kesäkuuhun saakka (= kiloklubi).

Palkinto
Olen valikoinut itselleni kaksi palkintoa, joista toisen voin hankkia jos ja kun pääsen tavoitteeseeni.

Palkinto 1

Konjakin värinen nahkatakki. Mun pitkäaikainen himotus. Tämä on palkintona,  jos en ole raskaana. Mikäli taas on lykästänyt, on nahkatakkia turha ostaa kaappiin roikkumaan. Siksi myös kaksi palkintoa.


Palkinto 2


ruskea nahkalaukku. Ei yliolan malli, vaan ns. tavallinen. Tämä palkinto lunastetaan, jos kasvatan masua.

Näitä palkintoja varten kannattaakin vuodattaa vähän hikeä ;D


hauskaa loppiaista.
post signature

Kommentit

  1. Mä olen kans miettinyt jos jollain palkinnolla saisin itseni hoikemmaksi, mutta aikaa on vain joku kakskyt päivää, ja sit tarttis olla bikinikunnossa. Ei ehdi millään... Mutta jos vaikka reissun jälkeen sitten. Sulla on kyllä loistopalkinot, kumpikin tosi magee!

    VastaaPoista
  2. Loistopalkinnot - tsemppiä painonpudotukseen ja toisaalta taas siihen raskautumiseen. Molempi parempi :)

    VastaaPoista
  3. Ihanaa :) Palkinnot itselle on just niiiin parhaita. Ja vielä tilanteen mukaan vaihtoehdot! Itse mietin, että palkitsisin itseni himoitsemallani käsilaukulla jos onnistunu olemaan ostamatta yhtään vaatekappaletta pariin kuukauteen. Tulisi samalla ikäänkuin säästettyä tuo summa :D Saas nähdä...
    Pikaista paranemista silmätulehduksesta. Meillä samaa vaivaa perheessä kierroksella!

    VastaaPoista
  4. Hyvät palkinnot, Tiina! :D

    -Emmi

    VastaaPoista
  5. Itsensä palkitseminen varmasti auttaa tavotteen saavuttamisessa.
    Tsemppiä!!

    VastaaPoista
  6. kiitos kaikille kommenteista!!

    Loistopalkinnot ne naisen laihiksella pitää :D Tosin tota laukkua täytyy vielä pohtia. En varmaan tota kuvan laukkua osta.. mielessä siintää joku muu.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti