2x konjakki

Posti-Pate toi mulle tänään kaksi pakettia! Oi tätä onnea :D Toista osasin jo kovasti odottaakkin, toisen saapumisesta en ollut varma. Luulin että menis pidempään.. Ja mitäpä paketeista paljastui??

Ensimmäisessä paketissa oli se nahkatakki. Ja nappiin meni tämä huutis ostos. Takki on mulle sopiva just eikä melkein. Ja ihan priima kunnossa. Eli just sellainen kun sen pitikin olla. Väri on ihana ja takki näyttää päällä tosi hyvältä. Mitään kamalan paksua neuletta ei alle mahdu, sen verran on nafti. Mutta, luotan siihen että tulee lämmin kevät + kesä ja pääsen käyttämään niitä ohuita neuleita... Niin, ja parin kilon pudotuskin varmaan auttaa asiaan :D Mutta, jokatapauksessa oon tosi tyytyväinen löytööni. Tulispa jo kesä.

mitä mieltä takista, onko koko hyvä??? Sopiiko mulle?


Sitten se toinen juttu. Tämä oli sellanen ex tempore ostos. Olin haaveillut tästä jo kauan, mutta mulla ei ollut suunnitelmissa ostaa tätä. Jep. Se humanity-koru johon lankesin Campadren tarjouksen edessä. Koru on ihana, ihana, ihana. Just simppeli ja sopivan rouhea mun makuun. Koru pääs heti ranteeseen. Ja voin vannoa että tästä tulee mun suosikkikoru. Voisin vaikka nukkua tän kanssa.

rannekoruista ei koskaan saa fiksuja kuvia...

Kaikkineen oikein kiva päivä siis. Vähän jännitti toi nahkatakki, mutta onneks oli sopiva. Tää päivä on ollut yhtä lentoa. On tullut syötyäkin tosi vähän... Taidan mennä iltapalan tekoon ja telkun ääreen... Niin ja jumppamusaakin pitäis vähän valkata. Eiku hommiin.

päivän asu. Huomenna laitan kyllä toppahousut jalkaan. Ja se ei sitten oo julkaisukelpoinen asu.


Huomenna palataan kilokatsauksen merkeissä.

post signature

Kommentit

  1. onko takki minkä merkkinen? aivan ihana ja sopii sinulle todella hyvin! :)

    VastaaPoista
  2. takki on onlyn mallistosta!! Kiitos kovasti kehuista! Takista on tullut yks mun suosikeista!

    VastaaPoista

Lähetä kommentti