ystävälle


Ystävänpäivän ilta on jo käsillä. Pian ois aika mennä nukkumaan. Taas yksi päivä takana. Mihin se aika rientää?
Tän päivän aikana ollaan oltu poitsun kanssa mahdottoman ehtiväisiä. On jumpattu, hoidettu asioita, tavattu kavereita yms. Ollaanpa ehditty myös halittelemaan ja sylittelemään. Ystävänpäivän meininkiä <3
aika kylmä oli tänä aamuna meidän kulmilla





Mua on onnistanut. Mulla on paljon ihania ystäviä. Harmikseni suurin osa teistä asuu tosi kaukana ja ei nähdä kauhean usein. Mutta elämä on tällaista. Olen tosi onnellinen jokaisesta teistä. Vanhin ystävyssuhteeni on 15 vuoden takaa; E on kulkenut mun mukana monessa elämän vuoristoradassa. Ja pysynyt mukana. kiitos siitä. Tahdon sanoa jokaiselle mun ystävälle (tiedätte kyllä ketä ootte) että ootte ihania! Ja ilman teitä ei olis mua!!! Ootte olleet ihan huippuja. Oon saanut soittaa keskellä yötä kun on tuntunut pahalta. Toisaalta oon myös saanut jakaa mun elämän ihanimmat hetket (häät, odotus ja vauva) teidän kanssa. Ja saanut olla mukana teidän elämän tärkeissä hetkissä. Iso kiitos siitä <3

erään pienen ihmisen rakkaimmat. Omiani en saanut tänään yhteiskuvaan.

Haluan toivottaa kaikille mun lukijoille, ystäville ja kamuille ihanaa ystävänpäivää!!!! Ootte tärkeitä ja ihania!

post signature

Kommentit

  1. Hyvää Ystävänpäivää :) Onpas teillä kylmä...brrr..

    VastaaPoista
  2. Myöhästyneet ystävänpäivät myös sinne. Ja jep. aika kylmää on.. Ei oo ulos asiaa.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti