jumitus

Se olis taas viikonloppu käsillä. Ihanata. Me saadaan kylään mun rakas ystävä. Tiedossa on shoppailua, hyvää ruokaa, viiniä ja tyttöjen juttuja. Aivan parasta. Olen niiin innoissani.Ihanaa E kun tuut meille kylään!!!!!

Toisesta jutusta en ookkaan sitten yhtään innoissani. nimittäin tää laihdutus.. Ihan sanonko mistä (no en sano).. Jumittaa kuulkaas nyt niin pahasti, että ei tosikaan. Laihdutussaldo on edelleen se - 4,5 kiloa (11 viikossa). Huah. motivaatio on ihan hukassa. Viime viikonloppuna pidin pari päivää kiloklubitaukoa, ja tää viikko onkin mennyt sitten katumusharjoituksia tehdessä.. Pari kiloa on nyt kyllä niin kiven alla. Ei sillä, että se mun elämää nyt yhtään mihinkään muuttais.. Housut menee nimittäin jalkaan ja nahkatakkikin mulla jo on.. Mutta noin niinku periaatteessa... Ehkä sitten taas ens viikolla tehdään ryhtiliikkeitä.. Tänään kun olen jo kerennyt herkuttelemaan pitsalla ja suklaakakulla (päivän saldo todennäköisesti pluskaloreita..). Todellista laihdutusmuonaa siis ;)

Yks jumppa tältä päivältä takana ja seuraavaksi suuntaan nokan kohti liikuntakeskusta... Jihaa.

tässä kuvassa näkyy (huonosti) uus hiusten väri.. jahkailen edelleenkin niiden pidennysten kanssa...




varma kevään merkki


Ihanata viikonloppua teille.. palataan taas!



post signature

Kommentit