laskiaissunnuntain juttuja

Heipä hei, ja aurinkoista laskiaissunnuntaita! Meillä ainakin paistaa aurinko niin ihanasti. Oikein odotan, että poika herää uniltaan niin saadaan syötyä ja päästään pihalle.. Salikäynti vaihtui todellakin hiihtolenkkiin aurinkoisessa kelissä... Kunhan joku vaan voitelis mun sukset. Mä oon ihan käsi nimittäin noiden urheiluvälineiden kanssa.

Oltiin tänään katsomassa yhtä taloa. Ihan muuten vaan. Se oli meille aivan liian iso ja kallis.. Mutta ah niin ihana. Siellä oli kuulkaas lautalattiat ja  kaikki. Ja talo sijaitsi ihanasti maaseudun rauhassa. Kuitenkin vaan kivenheitonpäässä nykyisestä kodista. Ollapa rikkaampi ja isompi perhe <3. Siellä näytössä oli muuten aikamoinen sutina.. Veikkaampa että ko. talo menee nopeasti kaupaksi.

Alla vähän päivän tunnelmaan sopivia inspiskuvia.. Kuvat on lainattu Stadshemin sivuilta. Lukiko joku muuten tän päivän hesarista jutun alvhemistä???

ne lautalattiat...


keittiössä on just ihana fiilis.

tällaisen makuuhuoneen ottaisin meillekkin mieluusti.

vessan tunnelma on ihana. okei, voiko vessassa olla hyvä tunnelma???




Mä täällä poden kamalaa sisustuskuumetta (ehkä huomasittekin sen jo yllä olevista kuvista). No oon tänään kyllä jo kuolannut Marjan elämää blogissa olleiden Bisgaardin saappaiden perään.. Ja hennesiltä on tulossa kanssa jotain jalkineita... Ne konjakin ruskeat kengät olis hakusessa.. Eli kaikki ystävät ja sukulaiset, jos koon 36 etsimäni jalkineet sattuu silmään kirpparikierroksella, kilauttakaa mulle :)

mites teillä, hillolla vai massalla??? Mä oon hilloihminen. 


Nyt lähden täyttämään eilen leipomiani pullia... Piti niistä ottaa kuvakin, mutta koska valitsin kyökin sijasta ennemmin blogikierroksen, jääköön kuvaaminen toiseen kertaan.

Huomenna paluu arkeen. Ruokaremppa odottaa noudattajaansa.. Ja viimeinen yh-viikko on myös edessä. Viikonloppuna tiedossa vieraita ja raksamessuilua. Kyllä tää kuulkaas tästä.


Liukkaita laskiaslaskuja <3

post signature

Kommentit

Lähetä kommentti