päähänpisto

Aamulla meni hermot, kun tukkaa harjatessa nippu hiuksia (pidennys) tipahti lattialle. Illalla ei moista huolta enää ollut. arvatkaa mitä tapahtui????


Joo. Mä varasin ittelleni ajan kampaajalle. Ihan ex tempore. Oikeastaan olin jo (salaa) haaveillut lyhyistä hiuksista. Katsellut kaihoten vanhoja kuvia, kuollannut muiden lyhyitä kuontaloita. Ja mitäs menin tekemään. Naps vaan. Kymmenen senttiä katosi parturin lattialle. Nyt on hyvä mieli, nätti tukka ja rouvalla uus look.

uus look + päivän asu





Hennesin kuvasto tipahti jälleen postilaatikkoon. Ai että mitä ihanuuksia (taas). Mun on ehkä ihan pakko tilata sieltä jotain.


Mulla on ollut kiva tiistai. Mites teillä???

post signature

Kommentit

  1. Hih, hieman nauratti tuo, että hiukset tippu lattialle. Mutta hei, tuo lyhyt tukka sopii sulle ihan älyttömän hyvin eli kampaajalla käynti kannatti ehdottomasti! Eikä siis sillä, etteikö pidennys olisi sulle sopinut, mutta ihan uuden lookin sait nyt.

    VastaaPoista
  2. Naurattaa täälläkin :D
    Toi on itse asiassa tosi kaunis!! Mua täällä himottaa vielä se polkkis. Voi olla, että seuravalla kerralla ... tai sitten ei :) Viisi viikkoa aikaa harkita.

    VastaaPoista
  3. Kato täällähän kaverit on jo kommentoineet.. :) Munkin mielestä oikein hyvä tuli! Hitsit munkin tekisi niin jokatoinen päivä mieli leikkauttaa, sitten taas tuntuu että haluankin pitää ponnarilla. Voi tätä naisen elämää! Niin ja kiitos kysymästä, mun päivä ollut sanonko mistä... argh. Autonkin jouduin jättään kauas kotipihasta kun ei ollut mitään tsäänssiä päästä loskan läpi kotipihaan. Huoh.

    VastaaPoista
  4. Kiva hiusmalli! Asusi on myös kaunis. Pidän tuosta mekosta ja farkkujen väriefektistä. :)

    VastaaPoista
  5. Tosi kivasti sopii sinulle! Upea tuo lyhyt malli :)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti