päivitystä vaatekaappiin

Ihanaista torstaita. Enää yksi herätys tälle viikolle ja sitten on edessä viikonloppu. Ihanaa. Viikonloppuna on tiedossa mukavaa ohjelmaa aina porukoiden kyläilystä raksamessuihin. Paljon juttuja on siis tiedossa. Ja voi olla että blogin puolella on hiljaista. Mitäs sulla on suunitelmissa viikonlopuksi???

Täällä ollaan jo kovasti kevät mielessä. Tongin vaatekaapin perukoilta esiin kevätpaitoja ja edessä oli ylläri. Mulla ei oo mitään päälepantavaa. siis oikeasti. Kaikki paidat on mallia "lyhyt" ja kiristävät kriittisestä kohdasta (tämä ei ole lainkaan huonojuttu). Asia on nyt niin, että mun on pakosti suunnattava vaatekaupoille. Housuja ja neuleita mulla kyllä on, mutta ei aluspaitoja... Ja vielä ei oo niin lämmintä, että hihattomilla pärjäisi. Viikon päästä tulee onneksi ystävä kylään ja hänen kanssaan suuntaankin shoppailemaan.

Ostoslistalla on jotain tämän suuntaista. Kuvat lainattu täältä.

yksi siistimpi (mutta rento) paitapusero


rento toppi farkkujen/hameiden yms kaveriksi



farkkujen kaveriksi



perus t-paitoja, mallia pitkä

farkkujen kaveriksi, ehkä myös leggareiden

ja ehkä vielä yksi neule... Chinot mulle onkin tulossa hm:ltä.







Mä lähden nyt partioon. Illalla on vielä tiedossa leipomista huomista varten...

se on moro.

post signature

Kommentit