what to wear??

Mä pääsen huomenna viihteelle. Mutta arvatkaa mitä. Mulla ei oo taaskaan  mitään päällepantavaa. Mites tässä aina käy näin??? Kaks  vaihtohehtoa yläosaks- ja kaks alaosaks. Mutta kun en osaa valita. Kertokaa te mitä mä laitan päälle!!













Oikeasti on ollut ihan syvällisiäkin juttuja mietittävänä. Sain eilen sählyreeneissä pallon silmään. kokemus pysäytti. Suojalasit on hankintalistalla ykkösenä. Kävi tuuri ettei näkö mennyt... Rahalla saa aina uusia linssejä, mutta näköä et saa millään takaisin. Lucky me.  Tänäänkin oli onni matkassa. Kaaduin bussista ulos tullessa puolittain bussin alle. Onneksi bussi ei lähtenyt liikenteeseen. Ois ollu aika monta vammaa mulla. Reisi on tummana, mutta se on pientä. Olen hengissä. Ehjänä. Aika paljon juttuja kahteen päivään... Niin paljon juttuja että unohdin tärkeän ihmisen synttärit.

<3 Onnea äiti!!! Olet rakas <3


Nyt pähkäilemään asuvalintoja huomiselle. Illalla tulee muuten Martina ja Esko: isku kolumbiaan. Ihan pakko katsoa!!!!!!



post signature

Ps. pojan kani ei sitten kuulunut noihin asukokonaisuuksiin...

Kommentit

  1. Läheltäpiti tilanteet on kyllä aina aika pysäyttäviä. onneksi selvisit molemmista pienillä ruhjeilla.
    Mä tykkäsin tosta kakkos vaihtoehdosta. Kivan pirtsakan värinen toi punanen toppi.
    Hauskaa iltaa sulle!

    VastaaPoista

Lähetä kommentti