elämäni aakkoset, G

Google. Tää oli aika vaikee kirjain. Mutta toisaalta. G= google. Toimii. Nimittäin kun tarkemmin mietin, tulee mun käytettyä googlea paljon. Haen sen avulla reseptejä, nähtävyyksiä, laulunsanoja, blogeja, kauppoja. Kaikkea.  Muistaako joku ajan ennen nettiä??? Siis sen ajan kun tiedon hakemiseen käytettiin tietosanakirjaa. Paljon on menty eteenpäin siitä ajasta. Onneksi.



Mitä sä googlasit viimeksi??? Mä taisin googlata pääsiäsiaiheisen kuvan sieltä (ja löysin).


x x x

Vähän matalalennolla mennään edelleenkiin. Mutta. En nyt ala marmattaa tämän enempää. Eiköhän yks marmatus postaus riitä?? Koitan keräillä vähän positiivista energiaa... Ja tosiasiahan on se, että ketään ei oo kuollu, mä nään sentäs yhdellä silmällä ja niin edespäin. Eli asiat on oikeesti aika hyvin. Pienistä takaiskuista huolimatta ;)

Mulla oli tänänä raitapaitapäivä. Ja heti tuli olo kotosammaks. Niin helppoa ja kivaa ;)

ihanaa torstaita sulle. Mä lupaan kanssa vääntää suupielet ylöspäin. Ja ennenkaikka, ajatella positiivisesti!!!!


post signature

Kommentit

  1. Tähän on ihan pakko vastata :)..siis googlasin yks päivä (tai siis tarkoitus oli) mol:in sivuille. Kiireessä ja näppihäiriöisenä naputtelin hakukenttään ´molo´, joka oikeesti siis vei lastenvaatekaupan sivuille (thänk kaad) :) Kuitenkin mitä liene väsymystä päällä kun loppupäivän hykertelin itseksesi mokomalle just sillain kun teinit (ikää siis kuitenkin jo lähes kolkyt).. ;)

    Ja hei..toivottelen sinulle positiivista vkonloppua!!

    VastaaPoista

Lähetä kommentti