kirppistelyä

Moi.

Enää yks aamu, ja työviikko on pulkassa. Ihanaa. En mä mitenkään viikonloppua odota, enpä.

Kävin tänään kirppistelemässä, niinku olin suunnitellutkin. Ja tein kyllä niin mahtavia löytöjä.. Ihan paras kirppisreissu piitkään aikaan. Viime kerrasta olikin mennyt jo pari kuukautta.. Ja totta tosiaan tarviis käydä useammin..

Ekaks kuitenkin päivän asu ja sitten mun löydöt. Ensimmäinen erä niistä. Juu-u. Vähän innostuin ja mopo karkas käsistä...

huomatkaa värikäs paita!!!


Ja sitten ne löydöt.  Ei ihan musta parka, mutta ihan paras löytö kuitenkin. Melkein uusi takki. Ja hinta ei ollut paha. Olen niin onnellinen löydöstäni..




Ja sitten eka osa muista ostoksista... Jotain pojalle, raitaa ja ruskeaa.




Aika hyviä löytöjä :) Kollaasin vaatteita tullaan varmasti näkemään mun päällä tiuhaan.

Nyt sohvalle ja telkun ääreen.


post signature

Kommentit