mun sunnuntai

Moi,

mites teidän sunnuntai on sujunut??? Täällä ollaan menty harmaan merkeissä, noin niinku kelin puolesta... Ja huonosta säästä sainkin hyvän syyn lähteä uimaan pojan kanssa.. Olipa taasen kiva reissu. Käytiin oikein kahvillakin pikkumiehen kanssa, ja ostoksilla (ei mitään mulle). Ja on ihana huomata, että pojan kanssa liikkuminen käy aina vaan helpommaksi. Ei enää päätöntä säntäilyä paikasta A paikkaan B. Meidän pikkumiehestä on kuoriutunut varsinaisen kiltti yksilö. Kiitän ja kummarran. Loistohomma.

tänään oli niin lämmintä että nahkatakissa pärjäs, ihan oikeasti.
Seuraavaksi taidan suunnata päiväunille. Ollaan pojan kanssa taas kaksin, joten nyt taitaa olla ainut hetki huilata, jos on siihen tarvetta.. Ja voin kertoa, että pieni lepo tulis tarpeeseen. Edelleenkin olo on hurjan väsynyt. Sopii toivoa, että mikään flunssa ei yritä rantautua meidän huusholliin. Ehkäpä tää on kuitenkin vaan jälkimaininkeja perjantain biletyksestä. Mä oon niin huono siinä!!!!

Löysin muuten Bean blogista linkin ihanalle sisustussaitille, Tine K:n. Tästä lisää myöhemmin.. IHANIA kuvia siellä... Ja ihan oikeasta sisustusliikkeestä löysin mukaani sisustustarroja pojan huoneeseen. Söpöjä. Niiden aika on sitten kohta ;)

Nyt mä lähden vähän lepuuttamaan. Sisustusjuttuja tulossa pian.


edit; näkyykö nää tekstit teille ihan ok??? Jostain syystä omalla selaimella ei näy ku kuvatekstit vaikka kaiken pitäs olla ok. Laittakaapa viestiä jos tekstit ei näy!!!
post signature

Ps. se Aino jäätelö, josta postasin eilen.. ei se nyt niin kauheen erikoista ollut (hintaansa nähden.)

Kommentit