ongelmat kasaantuu

Moi.

Tänään ei oo mun päivä. Huah. Muistatteko kun viime viikolla mulla oli se piilolinssi/ silmäepisodi?? Homma sai tänään jatkoa. Onnistuin sitten hukkaamaan mun varalinssin jonnekkin (siis meidän autoon). Nyt nään sitten tositosi huonosti. Ärsyttää ja ketuttaa. Just niin mun tuuria. Voi äh sentään. Onneksi lauantaina on optikko. Saa uudet linssit tilaukseen ja näön sitten joskus taas normaaliksi.

Olo on muutenkin tosi kökkö. Jotain flunssan tapaista. Ja tuntuu että hommat ei nyt muutenkaan mee ihan putkeen. Vähän aikataulutusongelmia tiettyjen juttujen kanssa... Ja sillai. Niin ja jostain syystä tää bloggerikin tökkii... siks jouduin tätä malliakin muokkaamaan. Toivottavasti nyt tekstit näkyy kaikille!!! Onneks sentäs sählyssä oli kivaa :)



kuva on lainattu täältä


Huomenna paremmalla tuulella, joohan???? Niin, ja ylläoleva kuva ei sitten liity mitenkään päivän murmutukseen. Pitäs kai vissiin pääsiäistäkin vähän viritellä? Ja mä kun en oo yhtään värkkääjä...

Okei. valitus loppuu nyt. piste.

post signature

Kommentit