Ystävyyskapula

Heipsan. 


Olin jo marraskuussa saanut Katilta ystävyyskapula haasteen. Koko juttu on mennyt multa jostain syystä ihan ohi (taidettiin olla tuolloin jenkeissä). päätin nyt, puoli vuotta myöhässä toteuttaa haasteen. Joten. Tässä tulee.




1. Mitä vastasit pienenä kysymykseen: "Mikä sinusta tulee isona?"
mä oon aina halunnut olla lentoemäntä, matkaopas tai laulaja. Mitään edellämainituista musta ei kyllä koskaan tullut... 



2. Mitkä olivat sarjakuvien/ piirrettyjen lemppareita?
Rip Kirbyä tykkäsin jostain syystä lukea.. Ja piirretyistä on jäänyt mieleen joku snorklaajat sarja. Se oli joskus 90-luvun alussa kova juttu.


3. Lempileikkejäsi?
Mä oon leikkinyt laulajaa aina. Ja lentoemäntää....

4. Parhaat synttärisi ja miksi?
Ei oo kyllä jäänyt mitään mieleen. Ehkä tulevista kolmekymppisistä tulee ne parhaat ;)

5. Mistä urheilusta pidit/harrastit?
Mä en harrastanut urheilua. Ja sen kyllä huomas. Ainut "liikunta" oli ratsastus. Aloitin urheilemisen vasta aikuisiällä, yli kakskymmpisenä.

6. Ensimmäinen musiikki-idolisi?
Neon 2 ja Ressu Redford. Osaan molempien biisit vieläkin ulkoa. Ja yhä edelleen neon2:sen ja Ressun tuotanto uppoaa muhun.


lapsuuden musiikki-idoli, neon2



7. Paras joululahjasi / muu lahjasi, jonka olet saanut?
Paras lahja oli, kun synnytin poikani äitienpäivää edeltävänä iltana kolme vuotta sitten.. Muuten mulle ei oo lahjat kauheesti jääneet mieleen. Paitsi mun siskon antama guessin kassi ja miehen antama kaunis sydänkoru.

8. Mitä olisit halunnut elämässäsi tehdä, jota et vielä ole tehnyt?

Mä haluaisin laulaa oikein ison yleisön edessä, livebändin säestyksellä. Se on mun salainen (ja nyt julkinen) haave.


Tämän haasteen saa napata mukaan Ansku ja La Petite Princesse.






post signature

Kommentit