tänään...

Heips,
ja ihanan aurinkoista (ja lämmintä) tiistai iltaa! joko ootte ehtineet nauttimaan auringosta ja helteestä???

Tiedättekö, hetken aikaa tuntui tänään että ehkä mä selviän tästäkin takapakista, mitä me kohdattiin...  Arvatkaa missä mä koin tän hyvänolon tunteen?? Rannalla. Toi meidän lähi ranta on muodostunut mulle aika rakkaaksi paikaksi.. siellä on jotenkin hyvä olla. Tänään parempi mieli tuli katsellessa meidän pienen miehen touhuja. Oli ihana seurata sitä onnea, minkä vesileikit saa aikaan. Eikä tuntunut yhtään haittaavan se tosiasia, että vesi ei ollut mitenkään lämmintä. jep. kokeilin. Tai oikeastaan kastoin talviturkin. Ei se vesi lämmintä ollut ei... mutta ehkä jo huomenna uudestaan???  Ootko sä jo käynyt uimassa??

mun tiistaihin on mahtunut tällaisia hetkiä...


aamulla pirteänä duuniin..


uusilla tossuilla on kevyt kulkea..



"meidän" lampi

mä rakastan tätä maisemaa


kesän ensimmäinen...


Helteistä viikon jatkoa kaikille!! Mä täällä odotan, että flunssa hellittää ja pääsen korkkaaman mun uuden lenkkarit. niistä lisää myöhemmin.

haleja.


post signature

Kommentit

  1. Voi, takapakkiako teille nyt sitten tuli :( Halaus ja jaksamista! Mä en todellakaan ole uinut enkä varmaan ihan hetkeen uikaan - oon ihan vilukissa ;) Lapset molski tänään pihalla, kun laitoin niille uima-altaan. Ite ei ehkä kehtaa siihen mennä :D

    VastaaPoista
  2. Mä en ole käynyt uimassa vielä, musta on tullut pelkuri! Ennen kävin aina vappuna :)

    VastaaPoista
  3. Terhi; itseasiassa ollaan taas lähtöpisteessä :( Kiitos tsempeistä.

    Ansku: mikähän siinäkin on, että vanhemmiten ihmisestä tulee ihan hannari kaikkien asioiden suhteen niinku kylmän veden ja huvipuistolaitteiden. En käsitä.. Vai oisko tää se kuuluisa itsesuojeluvaisto :DDD

    VastaaPoista

Lähetä kommentti