lahjontaa

Tjänare,

uus viikko olis taas alkanut. Kovin on pilvistä. Mutta ei haittaa.. Kiva kun on välillä taas vähän vilposempaa. Miten sun maanantai on sujunut?

Lupasin vilauttaa saamiani lahjoja, joten tässä tulee kuvia niistä. Edelleenkin olen tosi otettu kaikista muistamisista. Lahjat joita sain oli "niin mua". Kiitos vielä kerran!

fyysistä ja materiaalista hemmottelua.



"the laukku"
ei sellainen, mitä tilasin mutta ihan mielettömän ihana ja mieluinen. Juuri täydellinen.
Sopii loistavasti mun olemassa oleviin kenkiin yms. Ja yhdistää mun kaks suosikki väriä,
mustan ja konjakin. Kiitos sisko!

Seuraavassa kuvassa esiintyvät kengät eivät liity aiheeseen mitenkään. Eivät siis ole lahja keneltäkään.. nämä baltsut on Turun ostosreissun saldo.. Sopivat muuten hienosti mun uuden laukun pariksi.



Tänään ajattelin kipaista kirjastolle. En muista koska viimeks oon kirjoja lainannut, mutta nyt voisin loman kunniaksi niin tehdä. Joku hyvä dekkari sopis nimittäin oikein kivasti kesälukemiseksi.

huomenna suuntaan rakkaan ystäväni kanssa kohti IKEAa ja Ideaparkkia, jossa toivottavasti pääsen käyttämään yhden lahjoistani :D


nastaa viikkoa!

post signature

Kommentit