täällä taas

heissan ihanaiset!
Ei tästä sitten tullutkaan mitään pitkää blogitaukoa. Kun ei malta, niin ei malta (=lue mulla on paha riippuvuus bloggaamiseen) olla pois täältä. Minkäs teet. Mitäs oot tehnyt kesällä? Mun kesäkuulumisia luvassa pian..Ensin täytyy vaan löytää se kameran piuha, joka aina mystisesti katoaa jonnekkin. Heh.

Tänään olen inspiroitunut (joku on lukenut liikaa henkkamaukan katalogia) erään ruotsalaisen firman esitteestä sekä pariovista. Jälkimmäisiin olen hulluna. Ihan rakastunut.. Ja jos saan valita, on ne mun toivelistan ykkösenä, puusaunan ohella.





kuva: puuneuvos.fi


kuva lainattu täältä

Kesäkuulumisten lisäksi aion taatusti postata erään kuvaston mielenkiintoisimmista jutuista (konjakin värisistä tietty).. muutaman ostoksenkin olen loman aikana tehnyt. Niistäkin postaan pian. Ai ai, paljon juttuja mielessä :D

Ihana olla taas täällä!!!!

post signature

Kommentit