mun sunnuntai

moi,

mites siellä ruudun toisella puolella menee??? Täällä kaikki vallan mainiosti :D

Kuluneena viikonloppuna, joka on muuten jo ehtoo puolella, ollaan vaan oltu ja nautittu. Mä oon ehtinyt urheilemaan, tekemään tärkeitä suunnitelmia, rentoutumaan... ja mikä tärkeinä; ehtinyt viettää aikaa mun rakkaiden kanssa!!! Oi että onkin ihanaa, kun ei ole kiire yhtään minnekkään :D Tänäkin aamuna oli aikaa loikoill kaikessa rauhassa omassa sängyssä. Tykkään.

Jotta sunnuntai olis ihanan makoisa, ajattelin seuraavaksi leipasta kääretortun. Resepti on omasta päästä... Ajattelin siis tehdä vanilja-omppukääretorttua kuorutettuna kinuskilla... Ei voi mennä pieleen noilla raaka-aineilla!! Jos kääretorttu onnistuu, viskaan reseptin oitis teillekkin...


kuva napattu asuntomessuilta... Eikä liity aiheseen... mutta; olis muuten mullakin käyttöä
tällaiselle taululle...



Ja vielä yks juttu. Tietääkö joku lukijoista, mistä vois saada "vanhan tyylisiä" allaskaappeja??? Tai jotain kaappeja jotka sopis allaskaapin virkaan.. Niin ja kohtuu hintaan???


sunnuntain jatkoja <3  


post signature


ps. huomenna lisää mun uudesta kaverista. Naisellahan ei kai koskaan voi olla liikaa laukkuja???

Kommentit